V.3)
További információk
(adott esetben)
V.3.1) Az eredményhirdetés, illetőleg az ajánlatok elbírálásáról szóló összegezés
megküldésének tervezett időpontja:
Ajánlatkérő a Kbt. 250. § (3) bekezdés g) pontja alapján eredményhirdetést nem tart. Az összegezés megküldésének időpontja várhatóan 2012.01.31., figyelemmel arra, hogy az eljárás eredményéről szóló összegezést legkésőbb az ajánlatok felbontásától számított 30 napon belül meg kell küldeni ajánlattevőknek.
V.3.2) A szerződéskötés tervezett időpontja:
2012.02.10.
V.3.
3) A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai, az első tárgyalás időpontja :
(kivéve, ha az eljárás tárgyalás nélküli)
V.3.4.1) A dokumentáció megvásárlása vagy átvétele az eljárásban való részvétel feltétele?
(adott esetben)
igen [x] nem [ ]
V.3.4.2) A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk:
(adott esetben)
A befizetés igazolását követően a dokumentáció személyesen átvehető a Ajánlatkérő nevében eljáró Matrix Audit Kft (4032 Debrecen, Poroszlay u. 27.) irodájában munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között, az ajánlattételi határidő lejártának napján 8:00 és 10:00 óra között., vagy kérelem (a kérelemben kérjük feltüntetni ajánlattevő nevét, címét, elérhetőségét) alapján postán küldjük meg az ajánlattevő vagy 10% feletti alvállalkozó részére. Ha az ajánlattevő vagy 10% feletti alvállalkozó a dokumentáció megküldését kéri, az eljárásra a Kbt. 54. § (8) bekezdése irányadó. A dokumentáció másra át nem ruházható.
V.3.5.1) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa:
1-100
V.3.5.2) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén a módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja az V.3.5.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot:
Ajánlati ár: a Közbeszerzések Tanácsa 2/2004. módosított (2010. évi 152. szám) ajánlása alapján a III.A1. ba) pontja szerint kerül elbírálásra. Késedelmi kötbér: A Közbeszerzések Tanácsa 2/2004. számú módosított ajánlása (KÉ 2010. évi; 152. szám) szerinti III.A1. a) pontja szerint kerül elbírálásra. Vállalt rendelkezésre állási időintervallum: a Közbeszerzések Tanácsa 2/2004. módosított (2010. évi 152. szám) ajánlása alapján a III.A1. ba) pontja szerint kerül elbírálásra.
V.6) A III.2.2) és a III.2.3) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbb(ak)-e?
igen [x] nem [ ]
V.7) Egyéb információk:
1. Támogatás felhasználása: Az ajánlatkérő támogatására irányuló igényt nyújtott be. Az ajánlatkérő a Kbt. 48.§ (3) bekezdése alapján felhívja az ajánlattevők figyelmét, hogy a támogatásra irányuló igény el nem fogadása olyan oknak, illetve körülménynek minősül, amely megalapozza a Kbt. 48. § (4) bekezdésében hivatkozott szakaszok alkalmazásának lehetőségét. 2. Minősített ajánlattevők: A minősített ajánlattevőknek a Kbt. 13. § (4) bekezdése alapján a szerződés teljesítésére vonatkozó alkalmasságukat külön kell igazolni az ajánlati felhívás szerint. 3. Ajánlattételi képesség: Az ajánlattevő ajánlattételi képessége igazolására az ajánlathoz csatolni kell az ajánlati felhívás feladásának napjánál nem korábbi keltezésű cégkivonatot az ajánlattevő, a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, valamint az erőforrást nyújtó szervezet vonatkozásában, illetve az aláírási címpéldányokat annak igazolására, hogy az ajánlatot, illetőleg az abban szereplő nyilatkozatokat az ajánlattevő, a 10% feletti alvállalkozó, valamint az erőforrást nyújtó szervezet képviseletére jogosult személy írta alá. 4. Új szolgáltatás megrendelése: Ajánlatkérő a Kbt. 125.§ (3) bekezdés b) pontjára tekintettel hirdetmény közzététele nélküli tárgyalásos eljárást alkalmazhat. 5. Az ajánlatkérő az ajánlattevők számára előírja, hogy tájékozódjanak a munkavállalók védelmére és a munkafeltételekre vonatkozó kötelezettségekről, amelyeknek a teljesítés helyén és a szerződés teljesítése során meg kell felelni. Azoknak a szervezeteknek (hatóságoknak) a neve és címe (elérhetősége), amelyektől az ajánlattevő megfelelő tájékoztatást kaphat, a közbeszerzési dokumentációban található. 6. Nyilatkozatok, igazolások: Az ajánlattevőnek, az alvállalkozónak, valamint az erőforrást nyújtó szervezetnek a Kbt. 60. § (1) bekezdés a)-d), f), h), i), a 61. § (1) bekezdés a)-d) pontjai tekintetében tett nyilatkozataikat eredetiben vagy hiteles másolatban kell megtenniük. Az egyéb nyilatkozatokat, illetve az igazolásokat eredetiben vagy egyszerű másolatban kell benyújtani. 7. Ajánlati biztosíték előírása esetén: Az ajánlatkérő az eljárásban való részvételt ajánlati biztosíték adásához köti. A biztosíték összege az ajánlattevők esélyegyenlőségének biztosítása mellett, a felek ajánlati kötöttségének megsértése esetére az ajánlatkérőnél előreláthatólag felmerülő veszteség mértékére tekintettel: 1.000.000,- Ft. A biztosíték az ajánlattevő választása szerint teljesíthető az előírt pénzösszegnek az ajánlatkérő OTP Banknál vezetett 11738118-15372985-00000000 számú számlájára történő befizetésével, bankgarancia biztosításával vagy biztosítási szerződés alapján kiállított - készfizető kezességvállalást tartalmazó - kötelezvénnyel. A befizetés igazolása az átutalást/befizetést igazoló banki bizonylat hiteles másolati példányának, illetve bankgarancia vagy biztosítási szerződés alapján kiállított - készfizető kezességvállalást tartalmazó – kötelezvénnyel való biztosítéknyújtás esetén a bankgarancia, illetve a kötelezvény eredeti példányának az ajánlathoz való csatolásával teljesítendő. 8. Az ajánlatban meg kell jelölni: (nemleges nyilatkozat is csatolandó) a közbeszerzésnek azt a részét (részeit), amelynek teljesítéséhez az ajánlattevő a közbeszerzés értékének tíz százalékát meg nem haladó mértékben alvállalkozót vesz igénybe, a. az ajánlattevő által a szerződés teljesítéséhez a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozókat, valamint a közbeszerzésnek b. azt a részét (részeit) és százalékos arányát, amelynek teljesítésében a megjelölt alvállalkozók közre fognak működni, c. az ajánlattevő részére erőforrást nyújtó szervezetet, és az ajánlattételi felhívás vonatkozó pontjának megjelölésével azon alkalmassági minimum követelményt (követelményeket), melynek igazolása érdekében az ajánlattevő ezen szervezet erőforrására (is) támaszkodik, továbbá d. a 69. § (8) bekezdésének alkalmazása esetén az érintett – a közbeszerzés értékének tíz százalékát nem meghaladó mértékben igénybe venni kívánt – alvállalkozó nevét, címét. (Kbt. 71. § (1) bekezdés). 9. Ajánlathoz csatolni kell: Az ajánlattevőknek a szakmai ajánlatában be kell mutatnia rendelkezésre állásának módját és részleteit, kockázatkezelési stratégiáját, valamint a projektdokumentálás biztonságának, átláthatóságának módszertanát valamint a projekt tervezett változáskezelési módszertanát. 10. A Kbt. 20. § (3) bekezdése alapján az ajánlatkérő előírja, hogy az ajánlat részeként benyújtott nyilatkozatokat eredetiben vagy hitelesített másolatban kell benyújtani. Az igazolásokat egyszerű másolatban is be lehet nyújtani. 11. Hiánypótlás: Ajánlatkérő a Kbt. 83. § szerint biztosítja a hiánypótlás lehetőségét 12. Formai kötöttség: Az ajánlattevőnek az ajánlati felhívásban és a dokumentációban meghatározott formai követelményeknek megfelelően kell ajánlatát elkészítenie és benyújtania. Az ajánlatnak tartalmaznia kell különösen az ajánlattevő Kbt. 70. § (2) bekezdés szerinti kifejezett nyilatkozatát Ajánlatok benyújtása: az ajánlatokat írásban és zártan 3 példányban (1 eredeti és 2 másolati példányban), valamint elektronikusan 1 példányban az eredeti ajánlattal mindenben megegyezően pdf fajl formában Cd-n az ajánlati felhívás A jelen felhívás IV.3.7. pontban megadott címre közvetlenül vagy postai úton kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig. A postán feladott ajánlatokat az ajánlatkérő csak akkor tekinti határidőn belül benyújtottnak, ha annak kézhezvételére az ajánlattételi határidő lejártát megelőzően sor kerül. Az ajánlat, illetve az azzal kapcsolatos postai küldemények elvesztéséből eredő kockázat az ajánlattevőt terheli. Az ajánlatokat a Kbt. 70/A. § meghatározottak szerint kell összeállítani. 13. A Kbt. 253.§-a esetében ajánlatkérő a 2010. évet vizsgálja. 14. A műszaki-szakmai alkalmasság M/6. pontjának kiegészítése: Az informatikai rendszernek az alábbi feladatok ellátására kell alkalmasnak lennie: Projekt végigkövetése során felmerülő tevékenységek ellátásának követésére, szerződéskötéstől a kész anyag átadásáig. Részletezve: - részfeladatok megtervezése (ütemterv és felelősök meghatározásával) - résztvevők irányításra - jelentések elkészítésére és feladatok elszámolásra úgymint a tanulmány készítés előrehaladásának automatizált jelentésére és az ismétlődő munkafolyamatok munkafolyamat-tervezését szabályozó (workflow) megoldással való támogatására - a kapcsolódó dokumentumok közvetlen tárolására és visszakeresésére valamint hierarchikus megosztására - vezetői információk megjelenítésére is alkalmas integrált szoftverrendszer, mely technológiáját tekintve lehetővé teszi a távoli (interneten keresztül történő) hatékony és koordinált, egy csapatként történő munkavégzést és a szakértők és alvállalkozók közvetlen bevonását az informatikai szoftver használatába. Jogosultság szabályozás: vállalkozói - alvállalkozói szerepkör megadható legyen, mely meghatározza a jogosultságokat mind a funkciók mind az adatok tekintetében külön-külön megadhatóan. Jogosultsági beállítások: az összes felhasználó számára elvárás az automatizált hozzáférés/jogosultság védelem a dokumentumok, és a funkcionalitás tekintetében. A rendszer biztosítsa, hogy abban kezelhető legyen a tanulmány elkészítésében részt vevő összes fél (pl.: pályázó, projekt szponzor, tervezők, közbeszerzők minőségbiztosítók, stb.) összes dokumentuma úgy kerüljön tárolásra, hogy a dokumentumok a feltöltést követően ne igényeljenek külön jogosultság-beállítást, de a feltöltést követően minden dokumentumhoz csak és kizárólag az arra jogosult fél és csak és kizárólag a számára engedélyezett módon férjen hozzá. A dokumentum-és feladatkezelésnek naplózottnak kell lennie, mely szerint minden változtatást és a dokumentumok esetén hozzáférés-napózás, az informatikai rendszer folyamatosan naplózza az összes mérföldkő (ütemterv), valamint a dokumentumokhoz való hozzáférést (akár a megtekintést is). Ezen változások naplói azonos módon, egységesen legyenek elérhetőek és ellenőrizhetőek. A napló alapján egyértelműen, közvetlenül, azonnal kideríthető legyen, hogy mely adatot ki mikor rögzített illetve ki mikor módosította. Ennek alapján elektronikusan tárolja a dokumentumokat úgy, hogy a tárolt dokumentumok verziói (változatai) folyamatosan tárolásra kerüljenek folyamatos sorszámozással, visszakereshető formában. Mindig az aktuális (legújabb) változat legyen az alapértelmezetten használható. A visszakereshetőség dokumentum-típusonként legyen lehetséges. A tárolt dokumentumok egyértelműen legyenek akár a tanulmány egészéhez, annak csak egy részéhez, mint folyamathoz vagy akár lépéshez (mérföldkőhöz / feladathoz) kapcsolhatóak és mind a kapcsolódó folyamaton vagy lépésen, mind pedig egyetlen, közös dokumentumtárban legyenek ugyanúgy elérhetőek. Az összes, a projekthez kapcsolódó esemény naplózása elektronikus formában, egyetlen helyen történjen. Mutatók: - Kockázatok, problémák rögzítése: felmerülés ideje, személy, lehetőség további, kapcsolódó teendők megadására. Ütemterv: tetszőleges számú szintre lebontható legyen a megvalósítás ütemterve és követhető legyen benne az adott feladathoz rendelt terv és tény kezdési és befejezési határidő, az adott lépés felelőse, az esetlegesen kapcsolódó dokumentumok, mutatók (indikátorok) és további (emberi vagy nem emberi) erőforrások. Követhető legyen mind mérföldkő / feladat mind projekt szinten az egyes feladatok / projektek státusza: ütemterv szerint elvégzett, sikertelen, vagy késés keletkezett. Folyamatszabályozás: adott feladatsort (pl. megvalósítás egy részét) adott, előre meghatározott módon lehessen elvégezni és az ettől a folyamattól (feladat-sorrendtől) való eltérés csak külön engedéllyel legyen lehetséges. Azaz a szoftver biztosítsa az ismétlődő munkafolyamatok előírását és egységes irányítását és felügyeletét. Mérhető, kimutatható legyen az egyes résztvevők teljesítménye: a határidőre való teljesítés, a határidők betartásának képessége A szoftvernek biztosítania kell, hogy a projekt ütemtervében foglalt feladatok állapota követhető legyen és ez alapján a projekt helyzetjelentések az adott projektre vonatkozó elszámolási és jelentési szabályoknak megfelelően, minimális manuális beavatkozás mellett. A projekt emberi erőforrásainak tervezése és tény ráfordítás (idő és pénz) elszámolása, több partner (megrendelő és szállító és azok alvállalkozói) egyidejű, egy rendszerben és adatbázisban történő kezelése és számukra interneten keresztül hozzáférés biztosítása az összes lényegi funkcióhoz. A szoftvernek biztosítania kell, hogy a szoftver automatikus eltérés-jelzéseket (pl. tervtől való határidő vagy költségvetésbeli eltérés) küldjön az arra kijelölt személyeknek. Annak érdekében, hogy a tanulmányon dolgozókat ne vonjuk el a munkájuktól, a szoftver kezelésének megtanulása résztvevőnként ne haladja meg az egy napot, legyen az informatikai rendszernek egységes kezelői / felhasználói felülete, mely tartalmazza az összes, követelményként megjelölt funkciót. A tesztelésre szükséges időt lehetőség szerint szintén minimalizáljuk. A szoftver felhasználóinak részére biztosítson egyidejű használatot a korábban beállított hierarchia szintnek megfelelően. A rendszernek alkalmasnak kell lenni arra, hogy összehangolja a szervezeti hierarchiát az egyes munkafolyamatokat leíró lépésekkel, szinkronba hozza az egyes munkafolyamat lépéseket a felelősségi körökkel (ábrával és mutatókkal illusztrálva). Képes legyen a teljes projekt folyamatleírását, az egyes résztvevők feladatát és ellenőrzési pontokat, az összes munkafolyamat lépést tartalmazó folyamatábrát és dokumentumot automatikusan generálni, és képes legyen automatikusan az interneten történő megjelenítésre a projekt összes résztvevője számára. Elvárás, hogy a résztvevő szakemberek mindegyike külön-külön hozzáféréssel rendelkezhessen a szoftverhez valamint a jogtiszta szoftvert térítésmentesen telepítse ezen felhasználók számára. A fenti informatikai rendszer tartalmazza, mint beépített vagy kiegészítő modul az alábbiakat: A lakossági panaszok, észrevételek fogadását, azok feldolgozását és rendszeres, valamint egyedi adatszolgáltatást a megrendelő és a projekt egyéb szereplői részére A panaszok, bejelentések fogadását az alábbi csatornákon kell biztosítani: személyes (személyzet, berendezés és technikai berendezések biztosítása az ajánlattevő feladata). telefon, SMS, Web, e-mail. A panaszkezelési folyamat során a befogadásnál az érdemi intézkedések megkezdésekor és a panaszhoz, észrevételhez kapcsolódó folyamat lezárásakor visszajelzést kell biztosítani a bejelentő részére. A bejelentőnek történő visszajelzési csatornának meg kell egyeznie a bejelentésnél a bejelentő által használt csatornával. Amennyiben a panasz észrevétel elektronikus csatornán kerül bejelentésre, úgy a bejelentés rögzítéséről, illetve a bejelentéshez kapcsolódó folyamatok lezárultáról a rendszernek automatikusan kell a bejelentőt értesítenie. A bejelentett panaszokat, észrevételeket, az eszekhez kapcsolódó statisztikákat elektronikusan kell tárolni, azokhoz folyamatosan elektronikus hozzáférést kell biztosítani a megrendelő és a projekt egyéb szereplői részére. A rendszernek biztosítania kell, hogy a teljes panasztörténet elektronikusan végigkövethető, visszakereshető legyen.
|